What a wonderful world..

solen skiner och min älskling är på väg.. kan det bli bättre? Ska bara vara lat idag och inte göra ett dugg jobbigt.. får se om det håller.. tror inte det.. men man kan väl alltid försöka.. ;)
Har fortfarande jätte ont.. men det brukar ja ju i och för sig ha.. eller jätte ont gör det inte.. men det känns och det är tillräckligt!!
Tog lång sovmorgon idag med.. vaknade egentligen halv nio men sen låg jag och snurrade runt och funderade på om jag skulle gå upp eller inte.. kom fram till att nej, jag ska inte gå upp.. gick iväg och hämtade Harry potter boken och började läsa lite i den.. har ju bara 800 sidor kvar.. så det är väl inget.. haha
Nej.. idag får det bli en dag ute i det fina vädret.. synd bara att det verkar vara lite kallt.. men lite kyla har väl aldrig stoppat mig tidigare..

Du är bara jobbig när du håller på som du gör, jag tänker inte bry mig mer om dig nu.. du får klara dig själv!