Thank good is HÄLG!

09.43

Det är så underbart skönt så det finns inte..!! Ledig ända fram till onsdag!! Idag blir det tyvärr plugg.. men då slipper jag ju göra det en annan dag.. blir uppsats på Psykosocialt Arbete och sen blir det Global Hälsa.. känner mig inte ett dugg motiverad men jag måste.. tyvärr !

Kanske min emely kommer en sväng sen också.. jag hoppas det.. för annars blir jag helt ensam idag.. mamma och pappa ska ner till stan och äta mat med hennes kusiner.. eller ja.. två av dem i alla fall.. jag funderade på att följa med ett tag.. men sen ångrade jag mig.. tycker inte att det är så där jätte kul kanske.. de lär ju prata om sitt och jag då..

Annars har jag en jätte mysig träningsvärk sen igår.. ja, jag vet.. jag kanske inte borde fått det.. men nu har jag det i alla fall.. och min far gav mig ju en sån där jätte snäll kommentar.. ja, visst tack för det !!!

Nej, nu måste jag verkligen försöka skrva om Sexuella Övergrepp.. inte världen roligaste uppsats kanske.. :s

--

21.36

Vi är bara för bra!


Emely kom,precis som hon skulle.. halv tre var hon här och vi började med vårt arbete, - global hälsa.. trodde väl inte riktigt att det skulle bli så jobbigt.. men halv tre-tre där någon gång var vi igång.. ändrade på lite saker och skrev till och drog ifrån.. halv åtta slutade vi.. då åkte hon hem och jag gick upp och fortsatte med det en stund till.. jag blev klar.. nyss! Det kallar jag ambitiös! Vilket liv jag har.. sitter hemma och pluggar en lördag kväll..! Men men.. nu är det ju gjort i alla fall.. ALLT! (utom sammanfattningen och den ska inte jag skriva) Det ja ska skriva är i alla fall klart.. Framsidan, Inledningen, Innehållsförteckningen, Fakta, Diskussionen, Källförteckningen.. :)
Jag är så nöjd nu så det är inte klokt.. inte nog med att allt är gjort.. det är långt som in i... också!! Oj.. det kommer blir så bra sååå.. jag och min emely vi kan vi ;)

Nej.. ikväll ska ja vara lat och se på Spindelmannen.. imorgonkväll blir det spindelmannen 2.. sen på måndag kväll.. då! då! då! Då är det Valborg och ingen är gladare än jag..!