Torsdag 7 september

yup.. rätt roligt o se vad man kunde hitta på med de.. ;) annars då? jo ja e sjuk! eller nja.. lite förkyld, och inte så lite heller.. borde nog va hemma imorrn, dels för att ja ska bli frisk o för att ja inte ska smitta nån annan.. men e ja hemma imorrn så får ja inte gå på kalas på lördag.. o de vill ja ju! ;p de e inte varje dag systerns barn fyller ett ;) hehe.. tårta i massor.. fast hon fyller ju år idag.. men de blir kalas på lörda :) efter kalaset blire älsklingen i helgen.. skulle egentligen lära mig en massa matte skit.. men de vette fan om vi inte skiter i de.. eller va säger du?

hela dan har gått åt helvete ida.. eller nja.. inget har lyckats något vidare.. filmkunskapen imorse gick väl helt okej.. va inte alls ansträngande om man ska uttrycka de milt ;) psykosociala var också rätt lugn.. tyskan blev hyffsad.. börjat med genitivböjningar o en massa skit nu :s MAMMA!! ja fattar inte ett skit.. efter två timmars hål så hade vi engelska.. den gick väl oxå rätt okejj.. skulle översätta en text.. vi behövde inte skriva ner översättningen.. men de tror ja va en del som gjorde iaf.. ;p sista lektionen va matte.. mellan tre o fyra.. de e fan någon omänsklig person som har gjort schemat så.. vem i helvete orkar ha matte på torsdag eftermiddag???!! Svara på det, den som orkar! Inte fan gör jag det i alla fall.. ja måste ta den bussen som går halv fem, de innebär att ja inte är hemma förrens fem.. eller nja.. ska ja gå hem är ja inte hemma förrens efter fem!! O de e jobbigt! osså är de läxor som ska göras efter de.. fy! om inte de vore nog så är ja jäligt tät i näsan! Kom hem klockan fem för att pappa hämtade mig.. gött, tack för de.. var lite mer grinig än vanligt.. för huvudet kändes som de vägde mer än fem bowlingklot tillsammans.. tog en alvedon o satte mig vid datorn (kanske inte bästa lindringen mot huvudvärk, men ändå) kände mig allmänt deppig just då.. snörvlade, ont lite överallt osså saknade ja min älskling väldigt mycket just då.. de fanns liksom ingen som kunde tycka synd om mig! vem ringer då?? Jo min lovley.. "kan ja komma förbi en sväng?" haha.. klart du kan! Du förgyller min tillvaro extremt mycket.. älskar dig mer än du kan tro.. hoppas vi får ännu en bra helg tillsammans ;) puss på dej sweety..