En dålig torsdag..

vad gör jag för fel?

inte ett jävla dugg blir som planerat..

jag gör bara folk besvikna, och mig själv.. hur faan kan man bli besviken på sig själv?

som i dag exempelvis.. allt började lite sisådär.. övergick i dårligt.. sen blev de skitkul och nu slutar dagen djupt nere i helvetet.. jag hatar att göra sådär.. älskar dig så.. men ibland kan de bara bli för mycket.. vet inte vad.. kan inte förklara.. men det kan vara en liten skitsak som väger över.. och så blir de bara så.. men snälla du, jag menar inget illa.. älskar ju dig!

irriterad på allt är jag med.. som på henne.. kräver sån enorm uppmärksamhet.. orkar inte med henne.. tänker på det hela tiden.. kommer inte ifrån de..

imorgon SKA det bli en bra dag.. annars vet jag inte vad jag gör..!

Undrar om någon skulle sakna?