Söndag 12 november

Grattis pappa :) fars dag.. men han ligger sover!! aja.. ja är uppe äckligt tidigt.. ska till stockholm sen.. bussen går SJU!! Men först kommer emely hit.. SEN blir det skolan.. SEN blir de Stockholm.. MÅSTE hitta en pressent till Mia.. :s inte gjort de än ju :s

-

hoppas det blir lite snö när jag är borta.. som sen ligger kvar när jag kommer hem.. annars är det ju ingen vits med det..

-

Längtar lite jag.. <3

 

19:13 - Via WAP


Jävla dårhus.. sitter i bussen på väg hem från sthlm.. Mamma mia är kanon.. de bakom mej sjunger och skriker om att busschaufören ska höja radion.. de framför tjatar om att de e för varmt.. Helvete! Saknar lite vetti gt folk.. älskling!

21:59 - Via WAP


Jag säger bara en sak.. Stoppa aldrig in fingrarna i ett väggutag.. Då lär man se ut som dom bakom mig.. Oerhört snyggt! Hör på en massa skit musik med.. Hemskt.. Hör ju fan inte vad man tänker ens.. De va nån som skulle se på O.C. Men min fråga är om någon över huvet taget tittar.. Sen undrar jag hur smart det är att spruta parfym eller spray eller vad fan de nu var i en buss, när de finns sånna som är allergiska.. fy fabian.. Fjortisar! Finns de något värre? försökte faktiskt sova lite.. Tänkte att tiden skulle gå lite snabbare då.. De enda lilla problemet är att de inte funkar.. De tjötas så jävligt.. jag föreslog att man som en första lösning skulle stoppa strumpor i munnen på dom.. men sen då? Ideer någon? Dom går ju av "snart" bara örebro, sen karlskoga, sen försvinner dom! Nu verkar de som om någon äntligen insett att vi ska slå av den där filmen ska slås av.. Nu står vi still igen då.. jävla sprayare..

23:49 - Via WAP


Hemma igen.. Aldrig har ett tyst rum varit så skönt.. Imorrn blir de lång sovmorgon eftersom de e studiedag.. tillskillnad mot de på högstadiet.. Haha.. Rätt åt en del av dom i alla fall.. Godnatt!

@@@@

Längtar så jag går sönder snart..

@@@@

"en av oss blev över, en av oss behöver den hon inte har.."

@@@@

måste säga att de var kul o träffa Annelie förut med..

@@@@

nä, nu blir det till o sova.. Det är ensamt här hade väldigt gärna delat säng.. Men jag måste tyvärr ligga kvar i min egen säng hur mycket jag än hade varit i din.. älskar dig för alltid.. Puss och godnatt