When you tell me that you love me

Jag vill plocka ner alla stjärnor från himmelen. Jag vill leva dagar som aldrig tar slut. Jag vill förändra världen bara för din skull. Allt som är omöjligt vill jag göra. Jag vill hålla dig nära i regnet, känna smärtan. Jag vet vad som är vackert när jag ser på dig. I en värld av lögner är du sanningen.

Varje gång du rör mig känner jag mig som en hjälte. Jag ska göra dig trygg, var du än är, och ge dig allt du ber om. Ingenting är för mycket för mig. Jag lyser som ett ljus i mörkret varje gång du säger att du älskar mig.

Jag vill att du ska se vad jag var, visa dig ensamhet och hur den känns. Du kom in i mitt liv och stoppade tårarna. Allt är så lätt nu, när jag har dig här.

Varje gång du rör mig känner jag mig som en hjälte. Jag ska göra dig trygg, var du än är, och ge dig allt du ber om. Ingenting är för mycket för mig. Jag lyser som ett ljus i mörkret varje gång du säger att du älskar mig.

Ett liv utan dig skulle vara så tomt, allt jag behöver är din kärlek, den gör mig stark.

Varje gång du rör mig känner jag mig som en hjälte. Jag ska göra dig trygg, var du än är, och ge dig allt du ber om. Ingenting är för mycket för mig. Jag lyser som ett ljus i mörkret varje gång du säger att du älskar mig.

~*~

05.03.25