Gudtjänst

godmorgon :D

Strålande dag idag.. även om solen lyser med sin frånvaro.. men den kommer nog fram snart!! :)

ska på gudstjänst sen oxå.. :p i trädgården.. ;) med Olle :D min favvo-präst :D

han konfirmerade mig, "gifte" eva o johan.. och "dopade" Ida.. ;o)

nä, nu kanske ja ska gå och klä på mig..

--

21.00

gah.. trött jag är då..!! somnade runt fyra imorse.. sen uppe och stökade vid nio-tio.. men men.. dör väl inte av det inte.. skönt det skulle vara med ett bad nu.. ett VARMT bad i badkaret :o) jaja.. ja vet det låter konstigt.. men efter ett kvällsdopp känner jag mig kanske frusen..

hungrig var jag när jag åkte hem med.. trött, hungrig och frusen.. det leder bara till en sak..!! Att man blir sugen på pizza.. så min snälla pappa köpte det på vägen hem.. och som det känns nu.. vill jag aldrig mer ha mat.. är så mätt!!!

Olle, cooling.. de va kul o träffa dig förut faktiskt.. :) fick ju ett par kommentarer med.. i stil med att jag skulle flytta dit och en massa.. nja.. jag flyttar inte dit.. men jag flyttar gärna ihop med personen som bor där :)

du är bara så bäst älskling.. men du får faktiskt förstå att jag blev lite smått rädd där.. :s usch.. tänk om!! Då hade du inte funnits kvar sen du.. och jag vill inte förlora dig så...!!! vill inte förlora dig alls ju.. men men.. som tur var gick det ju bra :)

ska gå o slötitta på teve eller nåt.. är så förbannat trött nu så det är inte sant!!

looooooooooooooooooooooooooove.

*