2006-12-29

godmorgon ! blev lång sovmorgon igen.. mamma väckte mej 12 !


-

Borde kanske ta bort den här.. de är ju oerhört barnsligt med lunar.. inte sant? Det är ju bara fjortisar som har den.. Man har verkligen stigit ett steg mot att vara vuxen om man tar bort sin profil.. kanske använder man en blogg.se istället.. det är ju mycket mognare eller hur? Dessutom känns det ännu mer moget om alla i ens kompiskrets gör likadant.. för tänk.. de skulle ju vara som att gå under om du var ensam att antingen behålla din lunar-profil eller att starta en blogg på annat håll.. åsa skärp dig nu.. du är sjutton.. inte fan ska du sitta med det barnsliga lunar inte!? blogg.se de vore något för dig.. eller kanske skaffa sig ett liv och strunta i allt som har med hemsidor att göra..! ärligt talat, ja fattar inte vad skillnaden mellan att skriva en blogg på lunar är och att skriva en på blogg.se.. hallå.. blogg som blogg.. det enda är ju att här kan man läsa vilka som läser ens blogg.. de funkar inte på andra sidan.. i vilket fall som helst så må ja vara barnslig eller löjlig på något annat sätt.. men jag har i alla fall kommit fram till att det är helt enkelt bäst att göra som man själv vill och inte följa efter en massa andra.. tillslut kommer de ändå komma på att de inte kan gå i varandras fotspår hela livet.. någonstans kommer de att skiljas och inse.. det är bara en fråga om tid..

-

Nu ska ja i alla fall ta och skriva rent geografin.. ja, jag vet vad en massa tänker nu.. men tänk då..! Jag har inget liv och jag.. bla...bla..bla..bla.. men än sen då! Ja hade mvg som omdömme.. och det tänker ja fan behålla..! Sen att alla inte fick de, de kan inte jag göra något åt.. jag är glad åt mitt och hade väl inte riktigt väntat mig det.. men tack birgitta.. det var snällt.. så.. det är väl bäst att jag går från det här löjliga "fjortisstorm" och gör något mer vettigt.. som till exempel att läsa läxor på ett lov..

Cya