Sommarlovet..

ja, nu är det i princip slut.. usch vad deprimerande det låter!! Det kanske är bra att börja igen och komma in i någon slags vana igen.. har ju liksom sovit bort flera dagar.. somnat sent och gått upp sent ;) Tänkte gå upp nio i förrgår men det slutade med att pappa väckte mig tolv ;) men men sånt är livet.

Hur ska man sammanfatta sommarn då? Om jag säger att den har varit dårlig så ljuger jag.. den har faktiskt varit rätt bra ;D. Jobbade första delen av sommarn mellan 12-30 juni.. tjänade lite pengar då ;) mådde inte alltför bra där en sväng med, men det är glömt nu.. alla kan vi göra fel ibland.. säga saker som man inte menar något med..



Varit i sunne med, och vi genomsökte banne mig varenda liten del av den där vattenparken.. kändes så i alla fall.. ;) mamuten var rätt rolig i alla fall.. tur bara att man inte hamnade med någon helt främmande person i den, jag hade ju skämt ut mig till tusen då.. bara för att jag skriker i den ;p den va rätt läskig ju ;p i alla fall om den nästan håller på o välter ju :p men men.. annars, förutom den så tillbringade jag hela dagen i 'kanalen' som slingrade sig runt hela stället.. otroligt varmt och skönt va de i alla fall.. resultatet av det? Jo, uppbränd näsa, för att jag mitt ägg inte hade kletat på mig solkräm ! men men.. blev ju lite brun av det i alla fall, sitter kvar än :D och det är otroligt för att vara mig.. i och för sig håller det på att försvinna nu.. men det var kul så länge det varade i alla fall ;)



Vad har jag gjort annars då? hmmm..

- Firat mammas födelsedag..

- 15, 16 månader med älsklingen (L) det är ju 1½ år nästa månad ju ;) coolt ^^

- Mammas och Pappas bröllopsdag i onsdags ;) Grattis igen :D Hela 31 år :)

- Spelat Wow (world of warcraft ^^) för första gången.. men inte den sista ;)

- 'Röjt' hamnen i Karlstad ;) haha, upptäckte 'Barbros Brygga'

- Sett DaVinci-koden på bio (kanske var veckan innan avslutningen, men ändå)

- Sett Pirates of the Caribbean på bio.. usel film!! Men Depp va klockren 'as usual'

- Haft namnsdag 24 juli.. på morfars födelsedag..

- Mormors födelsedag.. 'firade' båda födelsedagarna i Lungsund, på kyrkogården..!

- Hittat LAJV och PRO fusket ;p

- Beställt biljetter till Bryan Adams i Löfbergs Lila Arena 22 September.

- Haft en liten kräftskiva med Niz o Emely, där vi konstaterade att jag var bra på att suga vilket ledde till en den konstiga sms ;o men kul hade vi allt :)

- Varit hos älsklingen rätt ofta.. så nu kan han inte komma och säga att jag inte varit där i sommar.. vi har nog varit hos varann lika ofta nu tror jag :p i alla fall i sommar ;) förra sommarn var det ju lite si och så med den saken :$

- Har INTE tältat något i sommar, tyvärr.. :( det blev augusti för fort.. :(...

- Men badat i massor :D

Kommer inte på något mer just nu.. men jag återkommer nog med mera saker senare ;) godmorgon föresten.. var uppe tidigt idag ja.. redan 09.45 ;)

 

 

Måndag 21 augusti 2006 - 08:09

Skolstart.

 

idag gäller det.. skolan börjar igen då! Hemska tanke! Så länge jag slipper en viss person är jag JÄTTE nöjd.. jag orkar inte med vederbörande!! hoppas att det blir en kort dag.. typ samling klockan tio, få saker.. och sen gå hem!! Men det är väl att hoppas på för mycket skulle jag tro.. :p

nollning på fredag hoppas jag.. ;) riktigt ordentligt med!!

--

En månad kvar till 'Byrne Adams' ;) O Emely ska med :D

jahopp.. då har man genomlidigt en dag då! haha.. nerrå.. så farlig va den inte alls ;) började 10.00 i E2 trodde vi skulle va i E16.. men tvåan funkade allt fint den med.. förutom att den va så skitig.. men men.. det finns ju städerskor ;) började tio som sagt vad.. gick igenom lite saker.. fick schemat, busskortet och lite sånt plock.. halv elva var vi ute ur klassrummet igen och skulle få gå hem.. :D gött de..

schemat är inte det allra bästa kanske..

måndag: börjar 09.00 med klassråd :D slappt och bra ;) sen Naturkunskap B, lång lunch, engelska B, geografi A, psykosocialt arbete och slutar 16.00!!

tisdag: börjar 8.20 med Historia B, matte B, naturkunskap B, lång lunch, engelska B, och sen svenska B, slutar 14.45..

onsdag: börjar 8.20 med historia B, geografi A, lång lunch, Tyska Steg 4, Samhällskunskap B, slutar 14.30

torsdag: börjar 8.20 med filmkunskap, psykosocialt arbete, tyska steg 4, LÅNG lunch, engelska B, matte B slutar 16.00!!!

fredag: börjar 10.30 med Idrott och hälsa A, lång lunch, Tyska Steg 4, Svenska B, Samhällskunskap B slutar 16.00!!!

usch usch usch.. slutar klockan fyra, tre dagar ju! Tidigaste dagen är onsdagar och det är rätt skönt ändå..

--

Vi är 15 pers i vår lilla klass nu.. Morat, Micke och Louise har slutat men i stället fick vi en ny tjej, Sara.. så nu är Marcus ensam kille.. får behålla matte och engelska grupperna oxå.. det kändes ganska så väldigt bra faktiskt.. men matte B i en högsta gruppen låter SVÅRT! usch, kanske byter ner ett snäpp.. vi får se..

--

på fredag är det välkomnande för ettorna oxå.. haha.. Ett väldigt trevligt välkomnande hoppas jag på! Speciellt mot en person..!! Haha.. såg aldrig till henne ju.. *pusst* hoppas jag slipper det resten av höstterminen oxå..!!

nä, nu ska ja gå och smälta dagens intryck.. ^^ haha

 

Söndag 27 augusti 2006 - 21:32
Ensam igen..

gjort läxor idag jag!! Tyska, Svenska, Engelska och lite matte.. men får man hjälp så går de extra bra :) tack för den!

--

inte varit inne här sen i torsdags ju.. det är rätt otroligt för att vara mej.. men jag har haft något mycket bättre för mig :) någon som förgyller min tillvaro något så extremt mycket.. han kom i fredags vid halv två ungefär.. och åkte hem ikväll vid halv sju.. det måste ju innebära att vi fick 52 timmar ihop ;) det känns just nu som om det vore 53 timmar för lite.. men vilken helg sen då? Den absolut bästa den här månaden iaf.. åt kräfor i lördags med.. mumms.. osså konstaterade jag igen att jag är bra på att suga.. :p i fredas blev de pizza med föresten.. kanske inte så värst nyttigt.. men gott :)

I fredas var det 1 år och 5 månader sen dagen D med ;p förstår liksom inte hur djävulskt fort de går.. :s men en sak är säker och det är att det inte finns någon annan som kan ersätta han.. det var liksom meningen att de skulle va han o jag.. det finns ingen annan!

får se om jag klarar av att somna i någorlunda bra tid ikväll.. blev en väldans smal säng nu iaf.. men de va ju iaf gött o ha dubbelsäng o sova i ;) min kudde luktar dig.. :'( ja kommer sakna o krypa intill dej på morgonen.. se dej så där trött som bara du kan vara på morgonen! ;) Önskar det bara fanns du och jag..

--

Jag vill vara din älskade till den dag vi dör. Jag vill finnas vid din sida och inte utanför. Jag vill känns din värme och vara den som värmer dig. Jag vill vakna vid din sida och höra dig säga, 'Jag älskar dig'. Jag vill att du finns där när jag gråter utan smärta. Jag vill vara den som glädjer dig och rör vid ditt hjärta.

25/3-05

1 år 5 månader och 2 dagar

#1 - - Denise:

Underhållande måste jag säga :)

Svar: Ja eller hur va? ;p
Åsa